Qui som?
L’Associació
de Mares i Pares de Les Moreres la
formem un grup de mares i pares que, de manera desinteressada, dediquem el
nostre temps i els nostres esforços en fer activitats i dur a terme projectes,
amb col·laboració de l’escola i la llar d’infants.
El curs 2021-22 la junta ha estat renovada quasi a la seva totalitat.
Els membres de la Junta actuals són:
Presidenta: Montse Fuentes
Secretària: Elsa Guindal (2n any legislatura)
Tresorera: Soco León
Mejador: Aïda Rius
Extraescolars: Txell Estrada
El curs 2017-18 la junta va estat renovada parcialment. Els membres de la Junta eren :
President:
Daniel Cierto
Secretària:
Meritxell Ferrando
Tresoreria:
Andrea de Llobet
Menjador:
Anna Mataró
Extraescolars:
Magda Del Río
Projectes:
Rut Marrugat
Objectius
a)
Donar suport i assistència als membres de l'associació i, en general, als pares
i mares d’alumnes, tutors i tutores, professorat i alumnat del centre i els
seus òrgans de govern i de participació, en tot allò que fa referència a
l'educació dels seus fills i filles i, en general, de tot l’alumnat matriculat
al centre.
b)
Promoure la participació dels pares i mares en la gestió del centre.
c)
Assistir els pares i mares en l'exercici del seu dret a intervenir en el
control i la gestió del centre quan sigui sostingut amb fons públics.
d)
Promoure la representació i la participació dels pares i mares en els consells
escolars dels centres públics i concertats i altres òrgans col·legiats.
e)
Facilitar la col·laboració del centre en els àmbits social, cultural, econòmic
i laboral de l'entorn.
f)
Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar amb el Consell
Escolar en l'elaboració de directrius per a la programació d'activitats
complementàries, extraescolars o de serveis.
g)
Promoure les activitats de formació dels pares i mares, tant des del vessant
cultural com de l'específic de responsabilització en l'educació familiar.
h)
Promoure i realitzar tota mena d’activitats lúdiques i culturals.
i)
Promoure i realitzar tota mena d'activitats fisicoesportives.
j)
Gestionar el servei de menjador conjuntament amb la comissió de menjador, tal i
com queda reflectit en la normativa vigent del menjador aprovada pel Consell
Escolar de l’Escola Les Moreres.
Què fem?
Des de l’AMPA gestionem el servei de
menjador i les activitats extraescolars (excepte psicomotricitat que ho gestiona l'Ajuntament de Sta. Fe).
També impulsem projectes de millora de
l’escola, en coordinació amb l’equip de mestres i l’ajuntament, per tal de
millorar les instal·lacions, els materials o qualsevol altra iniciativa de
millora que consensuem. A l’apartat Projectes de millora trobareu més
informació.
Altres propostes que duem a terme des de
l’AMPA són els berenars recolectors per a les colònies, les trobades de pares,
mares i alumnes de la ZER (en coordinació amb l’AMPA de Puigdàlber),les festes
tradicionals i de fi de curs i la gestió del Blog de l’AMPA. A l’apartat de
Documents trobareu l’autorització de drets d’imatge que heu de fer arribar a
l’AMPA cumplimentada. Als apartats Properament i Hem fet trobareu més
informació, cròniques i fotos d’aquestes activitats.
Pares i mares socis
Per tal de fer ús dels serveis que
ofereix l’AMPA cal ser-ne soci. Trobareu el full d’inscripció a l’apartat de
Documents, així com el formulari de Dades bancàries o de renovació de dades
entre d’altres.
La quota d’aquest curs 2017-18 és de 35 € i es passa en el rebut del mes de febrer.
Contacte
Qualsevol
dubte, suggeriment o aportació que ens volgueu fer ho podeu fer a través del
correu electrònic:
També
disposem de bústia a l’escola:
AMPA
Les Moreres
C.
Escoles s/n
08972
Santa Fe del Penedès
I, per suposat,
us podeu adreçar a nosaltres si ens veieu per l’escola.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada